  • Data: 2007-07-16 15:15:02
    Temat: Re: Alimenty w czasie wakacji?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jul 2007 15:47:48 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > wedle mojej wiedzy wedlug ustawy na dziecko łożą obydwoje rodzice, a
    > skoro ojciec obecnie w calosci pokrywa wszelkie wydatki z racji tego ze
    > dizecko z nim przebywa na urlopie, to nie wmowisz mi ze raty na komp.
    > przewyzsza te kwote. A trudno by ocjeic placil za media itd skoro
    > dziecko nie korzysta z tego, a alimenty sa przeciez na dziecko nie na
    > matke. Mi to zalatuje zwykla pazernoscia.

    Znaczy jakby ojciec wysłał dziecko na luksusowe wakacje na Bora Bora,
    to potem mógłby przez rok nie płacić alimentów? ;-)
    Poza tym weźmy te ksiażki - potrzebne są na cały rok, ale kupuje się je
    zwykle w wakacje. Tak samo jak buty na WF itp... Można też wykupić roczny
    karnet na basen, czy jakiś kurs - a co z tego że dziecko korzystać nie
    będzie skoro już zapłacone za cały rok?
    Poza tym ojciec pokrywa w całości wydatki bo chce, nie korzystając
    z ustawowego "dzielenia kosztów". Zresztą znając życie, przed tym wyjazdem
    jakoś matka musiała to dziecko spakować, kupić nowe ubrania, bo nie wierzę
    że wysłała dziecko na dwa miesiące w jednej koszulinie z myślą "ojciec kupi
    co będzie potrzebne" ;-)

    Fakt że wiele podobnych wątków w temacie alimentów wiąże się z pazernością
    (głównie kobiet), ale nie uogólniajmy :-)

    Pozdrawiam,
    Henry