  • Data: 2007-07-16 11:33:38
    Temat: Re: Alimenty w czasie wakacji?
    Od: "jolka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chłop dziecko na dwa miesiące za granicę wysyła a ty go jeszcze chcesz
    > doić? Uważaj, bo się może poważnie zastanowić w przyszłym roku czy nie
    > zainwestować w wakacje mniej - tak, żeby starczyło na alimenty. Tylko
    > dziecko na tym straci.

    Nie zamierzam upominać się o alimenty za czas wakacji, chociaż - jak widać
    po odpowiedziach specjalistów - mogłabym. Chciałam jedynie wiedzieć, co na
    ten temat mówią przepisy prawa.
    Na szczęście ojciec mojego syna nie jest takim skąpcem jak przypuszczalnie
    autor tego złośliwego komentarza, ani ja taką zawziętą byłą żoną, z jakimi
    on miał pewnie do czynienia.
    Pozdrawiam,
    Jolka