    From: "Gargamel" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Date: Fri, 13 Jan 2006 23:55:08 +0100

    > Bynajmniej sie nie chwale swoja sytuacją bo bardzo chętnie siedzialabym na
    > wychowawczym/macierzynskim a nie dowiadywala sie przez telefon, ze moj syn
    > wlasnie zrobil pierwszy krok.

    inaczej byś gadała jak by twój mąż się z tobą rozwiódł, wygonił z domu,
    pozbawił praw rodzicielskich (albo przynajmniej skutecznie uniemożliwiał
    kontakt z dzieckiem) i jeszcze żądał alimentów (bo tak zamierza jego żona,
    jak się z jego posta dowiadujemy),

    > No i w czym problem? Skoro sam przyznajesz, ze sa kobiety w takiej
    > sytuacji jak moja [a ze nie jestem wyjatkiem swiadczy fakt, ze niedawno
    > głosna byla sprawa jak to pracodawca kazal kobiecie zaraz po porodzie
    > wrócic do pracy] to czemu jednoczesnie negujesz fakt, ze ja wlasnie tak
    > robie?

    problem w tym że sformułowałaś to w ten sposób jakby to był a norma (taka
    mała sztuczka socjotechniczna i przeciw niej zaprotestowałem)

    > Jesli pracujesz na samego siebie, a potem pracujesz na siebie i
    > bezrobotnego partnera, a potem na siebie, bezrobotnego partnera i dziecko
    > to nie obniza sie standard twego zycia? Czysta matematyka.

    opowiadasz że sobie sam coś wymyślam, a teraz dokładnie to samo sama robisz
    (pokaż mi cytat gdzie on pisze że jest utrzymywany przez swoją żonę?, jak
    się trochę ruszy główką, to można się domyśleć że jest utrzymywany przez
    swoich rodziców, a jeśli już o domyślaniu, to prawdopodobnie oni oboje są
    bezrobotni i utrzymywani przez swoich rodziców, dodatkowo jego rodzice są
    znacznie zamożniejsi od jej rodziców, o czym świadczy fakt że fundują mu
    studia, a skoro oboje są bezrobotni to ich dziecko będzie utrzymywane przez
    ich rodziców, a dodatkowo skoro on pyta się o to jakie alimenty zasądzą jego
    rodzicom, świadczy o tym że ona i jej "mamusia" dojrzały złoty interes w
    fakcie majętności jego rodziny i chcą żeby koszty były rozłożone bardzo
    nierówno, oraz chcą całkowicie pozbawić jego praw do dziecka, czyli żadnych
    praw a same obowiązki,
    INDYGO29 jeśli czytasz ten wątek to wypowiedz się prędko na temat moich
    domysłów bo już nie mam siły spierać się z domysłami HaNkI !!!)

    > Co ty bzdurzysz? Po pierwsze o jakim leniuchowaniu mowa?

    domyśliłem się na podstawie treści posta, ale skończmy z domysłami dopóki
    pan INDYGO29 nie zdradzi więcej szczegółów,

    > A jak sie to ma do tego wątku? Gdyby on pracowal to pewnie nie byloby w
    > ogóle tego wątku.

    mylisz się, poczytaj sobie trochę tą grupę a przekonasz się że takich
    problemów jest masa (mimo posiadania pracy przez ojca), więc znowu dajmy
    sobie spokój z domysłami.bo przez nie nasza dyskusja zmierza w złym
    kierunku,

    > Kolejny raz - przestan bzdurzyc. Pokaz mi chociaz jedno zdanie w tym
    > watku, ktore swiadczy o tym, ze ona chce te pieniadze na nowe ciuhy, wypad
    > do Rio, czy jackuzi w łazience On nie jest w stanie zapewnic jej
    > jakiegokolwiek standardu, a będąc na jej utrzymaniu dodatkowo obniza jej.

    bredzę? może i tak, ale nie wytykaj innym błędów które sama nagminnie
    popełniasz, tak jak nigdzie nie napisał że ona chce na Rio, tak samo nigdzie
    nie napisał że jest na utrzymaniu żony!!! a co do utrzymywaniu standardów,
    też nigdzie nie napisał że ona jest w stanie te standardy zapewnić, tylko
    znowu nie wyjedź z tekstem typu: on jest facetem i to jego zasrany
    obowiązek, a ona jest kobietą i to się jej należy i już!