    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty na byłą żonę !!
    Date: Fri, 04 Feb 2005 13:34:33 +0100

    sandra wrote:

    > Użytkownik "kubuś" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Sad na to, ze my (czyli ja i moja siostra)
    >
    > oczywiscie
    >
    > ot,
    >
    > nie powietrzem Ojca Waszego mama powinna obciązyc

    Gdyby ich adoptowal mialby obowiazek

    > tak chyba ,ze zlozy pozew o uchylenie badz obnizenie alimentow

    > na
    >
    > wykrecic powiadasz?:)

    § 3. Obowiązek dostarczania środków utrzymania małżonkowi rozwiedzionemu
    wygasa w razie zawarcia przez tego małżonka nowego małżeństwa. Jednakże gdy
    zobowiązanym jest małżonek rozwiedziony, który nie został uznany za winnego
    rozkładu pożycia, obowiązek ten wygasa także z upływem pięciu lat od
    orzeczenia rozwodu, chyba że ze względu na wyjątkowe okoliczności sąd, na
    żądanie uprawnionego, przedłuży wymieniony termin pięcioletni.

    Noo.. chyba ze jest winny rozkladu....

    Boguslaw