  • Data: 2004-07-10 11:34:00
    Temat: Re: Alimenty - jak egzekwować
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej_K. pisze:

    [...]

    > To jest "musztarda po obiedzie" i na szczęście nie
    > wbijesz mu noża w plecy.
    > Coraz bardziej przekonuję się, że Twój ojciec miał
    > rację niechcąc Cię utrzymywać przy życiu - "niech
    > gnida zgnie". ;-)
    >
    > PS. Moje słowa_wnioski są wyciągnięte na podstawie
    > danych które nam podałeś, ale z Twoich słów tak
    > wynika jak powyżej.

    Mysle ze zbyt pochopnie ocenia Pan autora listu.

    Moze usilnie zabiega, bo che skonczyc jakas szkole.

    Rodzice MAJA OBOWIAZEK placeniana utrzymaniedzieci i ich zdanie
    na temat ew gnidowatosci niema tu nic do rzeczy.

    Rowniez wsadzenie czy niewszadzenie teraz dowiezienia
    ojca niema wplywu na jegopozniejszeprawa do alimentacji
    ze strony syna.

    A moze on po prostu ma zaswiadczenie ze nei pracuje a pracuje,
    ma sie dobrze, a na satarosc i tak wystapi o alimenty ?

    ja bym sie zastanowil jak takiego ojca "usunac sobie zpapierow"

    Boguslaw