  • Data: 2004-07-10 13:45:57
    Temat: Re: Alimenty - jak egzekwować
    Od: i...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > User "iste" <i...@v...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:1781.0000005e.40efc116@newsgate.onet.pl

    > Chyba to logiczne, że gdy nie ma na swoje
    > utrzymanie to i do Ciebie dokładać nie będzie.?

    Ciekawe, bo na alkohol to ma pieniążki...

    > Możesz go tak skutecznie ścigać, że  aż z powodu uporczywego
    > niealimentowania pójdzie do więzienia. Odsiedzi, Ty nie
    > dostaniesz ani grosza (w więzieniu nie pracują), a na
    > starość on Ciebie pozwie o alimenty.

    Tak, tylko zagrożenie więzieniem przeraża i w takim przypadku pieniądze mogą
    się znaleść. Ilu ludzi gdy dostało jakieś wezwanie na policje, od razu oddało
    pieniądze które komuś się należały? Niech na starość pozwie mnie o alimenty - o
    ile jego wątroba wytrzyma...

    > Pozwać możesz "wszystkich dookoła", ale co odpowiesz
    > gdy Wysoki Sąd zapyta Cię - "Dlaczego powód tak usilnie
    > zabiega o to aby to ktoś go utrzymywał, a nie stara się sam
    > to sobie zapewnić."?

    Skoro Sąd mnie zapyta, to odpowiem zgodnie z prawdą. Myślisz, że nie poszedłbym
    do pracy? Bardzo chętnie, nawet do takiej za 824zł brutto. Tylko problem jest
    jeden - nie ma tej pracy!! Uczę się, chce zdobyć wykształcenie, aby ktoś mnie
    zechciał przyjąc do pracy. Na pomoc "państwa" nie mam co liczyć. Zliwidowano
    fundusz alimentacyjny, dając w zamian za to śmieszne 170zł...

    > Może Cię nie lubi.? Może uważa/uważał, że nie zasługujesz
    > na to aby na Ciebie harować.?

    To go usprawiedliwa, do kłamiana przed Sądem?

    > To jest "musztarda po obiedzie" i na szczęście nie
    > wbijesz mu noża w plecy.
    > Coraz bardziej przekonuję się, że Twój ojciec miał
    > rację niechcąc Cię utrzymywać przy życiu - "niech
    > gnida zgnie". ;-)

    Ciekawe masz wnioski. Może jesteś w podobnej sytuacji - znaczy musisz łożyc na
    utrzymanie jakieś "gnidy"?...

    > PS. Moje słowa_wnioski są wyciągnięte na podstawie
    > danych które nam podałeś, ale z Twoich słów tak
    > wynika jak powyżej.

    Bardzo ciekawe...

    --
    iste.