  • Data: 2004-07-10 13:50:31
    Temat: Re: Alimenty - jak egzekwować
    Od: i...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Andrzej_K. pisze:

    > Mysle ze zbyt pochopnie ocenia Pan autora listu.
    > Moze usilnie zabiega, bo che skonczyc jakas szkole.

    <ironia>Nie ja nie chce pieniędzy na szkołe, chce mieć za co iść na "impreze",
    za co kupić alkohol, dobrze się bawić. Po prostu mam zamiar te
    pieniądze "stracić".</ironia>

    > Rodzice MAJA OBOWIAZEK placeniana utrzymaniedzieci i ich zdanie
    > na temat ew gnidowatosci niema tu nic do rzeczy.

    Tylko niektórzy nie potrafią tego zrozumieć. Zero odpowiedzialności za swoje
    czyny.

    > A moze on po prostu ma zaswiadczenie ze nei pracuje a pracuje,
    > ma sie dobrze, a na satarosc i tak wystapi o alimenty ?

    Całkiem możliwe. Wszystkiego się można spodziewać. Ale to ja muszę się bawić w
    detektywa i śledzić go gdzie chodzi do pracy. Cwaniactwo się szerzy. On po
    prostu czuje się bezkarny - wpłaci do komornika 10zł i cieszy się, że mu nic
    nie zrobią.

    > ja bym sie zastanowil jak takiego ojca "usunac sobie zpapierow"

    Słuszna koncepcja. Ale co to da?

    --
    pozdrawiam
    iste.