  • Data: 2005-05-19 19:48:16
    Temat: Re: Alimenty i komornik
    Od: "xxx" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

    a jesli nie wycofa? to co wtedy?

    a teraz drugie pytanie:
    ja mialem podobna sytuacje z tym ze to byl okres za 3 lata. spotkalem sie z
    zona, zaplacilem jej co trzeba. wystawila mi pokwitowanie, wycofala od
    komornika a komornik chce 15 procent kwoty bo twierdzi ze mu sie nalezy.
    moze i sie nalezy ale za te 2 pensje ktore sciagnol i odrazu potracil sobie
    koszta za swoja egzekucje. a czy ma prawo zadac pieniedzy za cos czego nei
    zrobil? czyli za to ze ja sam uregulowalem co trzeba? on przeceirz palcem
    nie kiwnol a chce spore pieniadze...

    co mam zrobic z tym fantem?