  • Data: 2006-01-16 07:37:38
    Temat: Re: Alimenty_egzekucja_pomocy
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ape napisał(a):

    > 1. czy komornik to biuro pracy i zatrudni ja?

    Rozumiem że ty też jesteś mądry inaczej. Tak komornik to biuro pracy i
    je zatrudni ;) Tylko sie nie denerwuj i idź do lekarza :)

    > 2. czy pozwanie zobowiazanych w dalszej kolejnosci bedzie wykonalne
    > jesli dluznik bedzie placil srednio po 30 - 50 zl miesiecznie?

    Nie wiem czy będzie wykonalne, ale na pewno sprawa jest wygrana.
    Przeczytaj sobie art. 132 krio - jak wrócisz o tego lekarza ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."