  • Data: 2006-01-16 12:23:31
    Temat: Re: Alimenty_egzekucja_pomocy
    Od: s...@s...pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

    Ludzie,

    Zpomnijcie o starych nawykach komunistyczno - kapitalistyczno - feudalnych
    jakie do tej pory byly no i niestety probuja jeszcze byc w PRL BISie. Jak
    ktos zarabia np 2500zl to moze placic i powinien placic alimenty, lecz jak
    ktos jest bezrobotny lub studiuje lub ma najnizsza pensje w PRL BISie to nie
    jest w stanie placic zadnych alimentow. Ludzie, ten kraj jest w Unii
    Jewropejskiej przecie,,,,,,, nie mozna na styl Soviecki szykanowac i szczuc
    ludzi do placenia jak nie maja z czego. Mozliwosci zobowiazanego i inne
    bzdety w kodeksie to jest wytwor komuny i powinien jak najszybciej
    zniknac!!!! Prawo Unii jednoznacznie mowi ze czlowiek nie pracujacy jest
    zobowiazany do zgloszenia sie do nalblizszego urzedu socjalnego celem
    zalatwienia tak zwanej DOLI czyli forsy na zycie. To jest normalka i nie ma
    zadnego obowiazku placenia alimentow. Panstwo placi matce plus dodatki,
    noooo taaaak ale to nie w PRLBIsie, no i tu jest problem; prawo
    alimentacyjne zostalo wlasciwie niezmienione od lat 60tych i polskiemu
    rzadowi to sprzyja, a niech tam ci biedni polaczkowie sie zra jak psy,
    szczuja sie nawzajem i gryza, zdjac im wszystkim kagance, dac wolnosc ale
    nie dac SOCJALu!!!!! No i mamy to co mamy,,,,,,,..