  • Data: 2005-01-15 17:16:21
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Jan 2005 17:21:23 +0100, sandra <n...@n...e-wro.pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "maxio" <m...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > pytales ile moze zasadzic wiec napisalam w max.3/5

    A potrafisz podać podstawę prawną tego twierdzenia? Po podany przepis
    odnosi się do ograniczeń egzekucji z wynagrodzenia za pracę a nie do
    ograniczania wysokości zasądzanych alimentów

    > le to wlasnie nie znaczy, ze w Twoim przypadku poniewaz w odpowiedzi na
    > pozew przedst.
    > dowody ile cie w sumie stac i o to bedziesz walczyl.

    To na ile go stać nie ma zadnego znaczenia. Istotne jesty jedynie to ile
    mógłby zarobić gdyby wykorzystyał wszystkie możliwości. Podług reguły:
    młody, zdrowy to 1000 zł może zarobić. POnadto nie mają znaczenia
    obciążające zobowiązanego nalezności cywilnoprawne, alimentacyjne i z
    tytułu kosztów utrzymania majątku. To, ze ma skronme dochody nie ma
    znaczenia, bo ma obowiązek dzielić się z dzieckiem nawet tymi skromnymi
    kosztami. Ponadto nie ma znaczenia ile zarabia była żona, bo obowiązek
    obciąża oboje.

    --
    Falkenstein
    skazania.