    From: "Zygmunt Arofoński" <i...@n...e-gregor.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Mon, 28 Oct 2002 11:52:16 +0100

    > Taka sama ja i w tych gdzie jestes pozwany o alimenty...
    > A więc składasz pozew o alimenty na rzecz dziecka w,ktorym to ty jestes
    > powodem pozywasz małoletnie dziecko reprezentowane przez matke /dokładne
    > adresy/
    > a tresci wnosisz o zasądzenie alimentów na rzecz małoletniego do rąk matki
    > od powoda w kw. ......
    > uzasadniasz .że właśnie jak wyżej. w obawie ,ze staniesz jako dłużnik w
    > powyższej kwestii chcesz to uregulowac na drodze sądowej to odn. sie do
    tego
    > jesli chciałbys mieć wyrok w ręku...
> [...]
    [ciach]

    Witam, dzięki za wyjaśnienie.

    Pieniążki "powódce" przelewam co miesiąc z konta, także jest potwierdzenie
    (mam nadzieję, że takie wystarcza?).

    Przyznam szczerze, że nie zależy mi na niepłaceniu lub płaceniu mniejszej
    kwoty, tylko regulacji prawnej, bo naprawdę nie wiem co może Jej "odbić" w
    przyszłości. Myślę, że fakt że biorę synka co 2 tygodnie na cały weekend
    (piąt.-niedz.) miałoby pozytywny odzew w sądzie. Więc pieniążki które
    przelawam to nie wszystko...