  • Data: 2002-10-28 10:18:50
    Temat: Odp: Alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Zygmunt Arofoński <i...@n...e-gregor.com> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:apj226$nj4$...@n...ipartners.pl...
    > Witam.
    > W zwiazku z tym ze od jakiegos czasu place z wlasnej woli mojej bylej
    > pieniazki na mojego synka bez ingerencji sadu w te sprawy mam pytanie.
    > Chcialbym zlozyc wniosek do sadu o ustalenie alimentow, a to ze wzgledu na
    > nie do konca jasna sytuacje miedzy nami.
    > Nie chcialbym zeby ktorego dnia ktos mi zarzucil ze nic nie placilem.
    >
    > Jak powinien wygladac taki wniosek i jaka jest procedura w przypadku
    takich
    > spraw?

    Taka sama ja i w tych gdzie jestes pozwany o alimenty...
    A więc składasz pozew o alimenty na rzecz dziecka w,ktorym to ty jestes
    powodem pozywasz małoletnie dziecko reprezentowane przez matke /dokładne
    adresy/
    a tresci wnosisz o zasądzenie alimentów na rzecz małoletniego do rąk matki
    od powoda w kw. ......
    uzasadniasz .że właśnie jak wyżej. w obawie ,ze staniesz jako dłużnik w
    powyższej kwestii chcesz to uregulowac na drodze sądowej to odn. sie do tego
    jesli chciałbys mieć wyrok w ręku...
    Drugie bardziej dla Ciebie mądrzejsze wyjście : nie musisz występować do
    sądu tylko starać sie o potwierdzenia kwot,które przekazujesz matce ,możesz
    się z nią dogadać odn. założenia konta dla dziecka na ,które będziesz
    wpłacał ,jest to dobry sposób na przedst. w późniejszym czasie dowodu na to
    ,że nie uchylałeś sie w tej kwestii...

    Sandra