  • Data: 2006-03-13 06:35:00
    Temat: Re: Alimenty....
    Od: "Alicjamm" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jeszcze oswiec grupe ile srednio dni w roku dzieci przebywaly u mnie
    > (zaryzykuje: okolice 180 dni) i kto ponosi calkowite koszty przejazdu
    > dzieci (ok 200-300zl/mies)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > MarcinJM
    > Stuknij w stół a nożyce się odezwą.... he he
    A wracając do wyjaśnień: dzieci przebywają tyle, ile mogą u Ciebie. A ja godzę
    sie na wiele spraw (aż ludzie się dziwią- zabierasz dzieci gdzieś na koniec
    świata, jedyny namiar jaki mam to telefon komórkowy, który na szczęście
    jeszcze odbierasz). I nie zapominaj, że dzieci chodzą do
    obowiązkowej "zerówki"- mają swoje obowiązki od rana do wieczora. Ale mają
    bardzo dużo czasu w weekend- tylko że to dla Ciebie za mało i nie zawsze
    pasuje. Niestety nie potrafię temu zaradzić.Ja codzień ponosze koszty dowozu
    dzieci do przedszkola i jakoś do głowy mi nie przyszło, aby tobie to wypominać.
    I jeszcze tylko dodam, że bardzo ubolewam nad sytuacją, że dzieci są tak
    rozdarte. Zauważyłam również, że rozmowy telefoniczne dzieci z Tobą nie kleją
    się- widać taki sposób na bycie rodzicem jest do niczego :(

    To tyle w tej sprawie- lecę do następnego wątku.