  • Data: 2006-03-10 00:46:54
    Temat: Re: Alimenty....
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:dupedg$cto$2@inews.gazeta.pl...

    > Niech idzie zarobić. Myśl sobie co chcesz, dzieci muszą jeść,
    > odpowiedzialni rodzice to wiedzą, bez względu na wzajemne relacje.

    o tak. odpowiedzialni rodzice...
    tatus ma dyplom uniwersytecki i od rana do wieczora zaiwania na mleko i
    biszkopty
    a mamusia po zawodowce ma wrodzona (od urodzenia!) nerwice krocza i na
    drodze szybkiego ruchu zarabia na mc donald's
    kogo zgnoi polska sedzina rodzinna? niejakiego (nijakiego) krisa czy
    uczciwego i pracowitego ojca ?
    (zbieznosc nickow i imion luksusowej justyny jest jak najbardziej
    cnotliwa i przypadkowa) :-))))))))))))

    --
    pozdro
    ape