  • Data: 2006-03-09 14:57:23
    Temat: Re: Alimenty....
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-03-09 15:35, Użytkownik krys napisał:

    > Niech idzie zarobić. Myśl sobie co chcesz, dzieci muszą jeść,
    > odpowiedzialni rodzice to wiedzą, bez względu na wzajemne relacje.

    Wiem, że muszą. Jak ktoś ma możliwości to napewno złapie się pracy
    (chyba, że jest kretynem, który myśli - pracował nie będę i mam wszystko
    w dupie, co mi zrobicie), z tym że są przypadki w różnych rejonach
    kraju, że tej pracy poprostu nie ma (wieś/miasto). Tak wiem - można
    chodzić i zbierać butelki/puszki - ciekawe ile musiałby tego nazbierać,
    żeby kupić dużą paczkę pampersów za 50 zł. Łatwo się tylko gada. W sumie
    na temat sytuacji z pierwszego wątku nie wynika jaką sytuację ma "eks"
    więc gdybać możemy dalej. :P

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor