  • Data: 2004-12-30 13:50:07
    Temat: Re: Akwizytor na klatce
    Od: The Marketer <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ oczywi=3Fcie rozumiem, wystarczy takiego wylegitymować, zadzwonić na
    > infolinię i sprawdzić. Nie wydaję mi się, aby kto=3F kto podpina się pod kable
    > łaził po klatce i dodatkowo wciskał Tele2.

    A dzwoniłeś Ty kiedykolwiek na infolinię Tele 2 ?
    Ja walczyłem z Tele2 pół roku zanim udało mi się "zrezygnować" z ich
    usług.
    Zadzwoń na infolinię Tele2 i dowiedz się czegokolwiek na temat: Jak
    odstąpić od umowy z Tele2. Jak Ci się uda to stawiam browar.

    Następnym razem zanim coś napiszesz, pomyśl.

    --
    Grand from Mouseland
    In my time of dying, want nobody to mourn,