  • Data: 2004-12-30 23:11:34
    Temat: Re: Akwizytor na klatce
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Sokolowski (JNET) napisał:

    > Wystepuje wspolwlasnosc gruntu na ktorym stoi budynek oraz powierzchni
    > typu piwnice, klatka schodowa oraz dach.

    [...]

    > No coz... moim zdaniem dzialanie policji nie bylo bezprawne. Zwroc
    > uwage, ze oni dostali zawiadomienie od osoby poszkodowanej i
    > przyjechali. Facet stwierdzil, ze zostal wyrzucony z klatki i bedzie
    > chcial dochodzic swoich praw w postepowaniu cywilnym. Oni musieli mu
    > umozliwic podjecie takich dzialan.

    [...]
    > I to jest bardzo istotne, bo policja stwierdzila, ze jednak jest i nikt
    > nie ma prawa usuwac innych ludzi z terenu publicznego.

    Złóż skargę na bezprawne działanie policji. I dlaej podążaj tą samą
    ścieżka. Jestes współwłaścicielem klatki schodowej, jest to teren
    prywatny, a delikwent wtargnął tam bez Twojej zgody (a nawet przebywał
    mimo Twojego sprzeciwu). Mozna jeszcze z tego tytułu doniesienie do
    prokuratury sporządzić, ale KK to się nie zajmowałem ;-)

    M.