  • Data: 2004-12-30 22:37:27
    Temat: Re: Akwizytor na klatce
    Od: "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    > From: Maciej Bebenek [mailto:m...@t...waw.pl]
    > Posted At: Thursday, December 30, 2004 11:19 PM
    >
    > Coś mi się ta własnościowa spółdzielnia nie zgadza, a to może byc
    > istotne. Np. czy jesteś współwłaścicielem powierzchni
    > ogólnodostępnych,
    > czy jednak jest nim ta spółdzxielnia?

    Wystepuje wspolwlasnosc gruntu na ktorym stoi budynek oraz powierzchni
    typu piwnice, klatka schodowa oraz dach.

    > bylo podstaw do
    > przekazuja
    > >

    > Natychmiast złozyc pisemną skargę na bezprawne działanie policji.

    No coz... moim zdaniem dzialanie policji nie bylo bezprawne. Zwroc
    uwage, ze oni dostali zawiadomienie od osoby poszkodowanej i
    przyjechali. Facet stwierdzil, ze zostal wyrzucony z klatki i bedzie
    chcial dochodzic swoich praw w postepowaniu cywilnym. Oni musieli mu
    umozliwic podjecie takich dzialan.

    > Nieee... Tele2 nie jest za nic odpowiedzialna :-P

    > 101, poz.
    > sytuacji do
    > pelna nazwa?
    >
    > A pełna nazwa brzmi - Jan Kowalski - sprzedaż, export,
    > import. Powie Ci
    > to cos??

    Tak. W takim wypadku nie wpuscilbym czlowieka. Tak samo, gdyby sie
    przedstawil 'Tele2', 'Biedronka' albo 'Jumex Export'.

    > Nie

    > mieszkan, chronionych
    > >

    > Tak

    No dobrze... rozumiem, ze w Polsce zwyczajowo odnosi sie to slowo do
    TPSA, ale obawiam sie, ze zwyczaj moze byc miernym uzasadnieniem.

    > chroniony domofonem z
    >
    > Nie.

    I to jest bardzo istotne, bo policja stwierdzila, ze jednak jest i nikt
    nie ma prawa usuwac innych ludzi z terenu publicznego.

    A.