  • Data: 2004-12-30 09:43:03
    Temat: Re: Akwizytor na klatce
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "JakiśNikt" <t...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cr0g60$sfh$1@news.onet.pl

    > [...................]
    > A na końcu oskarżyłbym siebie, że mój login sugeruje że mam 1971 dzieci
    > co oczywiście jest nieprawdą.

    Oczywiście, że jest nieprawdą:

    1. To nie jest login, a jest to nazwa konta z
    którego wysyłasz post. (w OE i usenecie bo
    loginem jest na skrzynce pocztowej)
    2. Piszesz posty używając nieskonfigurowanego
    czytnika. - http://tinyurl.com/p5nb
    3. "1971" w ogóle nie sugeruje ilości dzieci,
    a datę urodzenia i "tatko" nie ma tu nic
    do rzeczy.
    4. Jesteś kmiotem który wstydzi (nie potrafi?)
    podpisywać swoje posty_teksty.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy,