    From: <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Akwizytor na klatce
    Date: Thu, 30 Dec 2004 10:01:57 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@rtr-5.core.lanet.net.pl

    Użytkownik "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> napisał w wiadomości
    news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E10022C6273@jplwan
    t003.jasien.net...
    > Moze na poczatek pytanie:
    > akwizytor zadzwonil na domofon, na zapytanie 'kto tam?' przedstawil sie
    > 'telekomunikacja'. Zostal wpuszczony. Za chwile zadzwonil do drzwi.

    Ja też mam pytanie, czy pisanie przez Pana Sokołowskiego obok imienia i
    nazwiska w nawiasie (JNET) to podszywanie się pod firmę jnet.com, czy też
    nie?

    Czy można Pana Sokołowskiego oskarżyć o wprowadzanie w błąd celem
    wprowadzenia w błąd. (wiem masło maślane, ale nie chce mi się nic wymyślać).

    > 4) Czy mozna uznac, ze przedstawienie sie przez domofon slowem
    > 'telekomunikacja', za probe podszycia sie pod firme Telekomunikacja
    > Polska S.A. celem uzyskania dostepu do pozostalych mieszkan, chronionych
    > domofonem.

    Ja bym oskarżył Tele2 za to że posługuje się nazwą Tele co sugeruje wprost
    że jest Telekomunikacją Polską S.A.

    Potem bym oskarżył Telkomunikację Polską S.A. za używanie Polska co sugeruje
    że jest Polska.

    Potem bym oskarżył akwizytora, że jest akwizytorem - powinien siedzieć na
    bezrobociu a nie wciskać ciemnotę.

    A na końcu oskarżyłbym Pana Sokołowskiego, że ma nazwisko sugerujące że jest
    ornitologiem i wprowadza mnie w błąd.

    A na końcu oskarżyłbym siebie, że mój login sugeruje że mam 1971 dzieci co
    oczywiście jest nieprawdą.

    Miejcie litość nad biednymi akwizytorami, którzy ciężko pracują, nie zawsze
    robią to dobrze, starają się zarobić. Wystarczy powiedzieć NIE.