  • Data: 2005-09-06 08:58:50
    Temat: Re: Aktualne przepisy dot. WKU i odroczenia służby zasadniczej
    Od: Młody <M...@a...ToTezWytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz napisał(a):
    > W każdym razie gość się zgodził, ale powiedział, że muszę dostarczyć dyplom
    > do 30-go września, bo inaczej dostanę wezwanie do służby zasadniczej.

    ekspertem w tej dziedzinie nie jestem, ale w zeszłym roku dostarczyłem
    zaświadczenie o ukończeniu studiów dnia 29 grudnia i miła Pani mi
    powiedziała,że zdąrzyłem w ostatniej chwili :)
    Dowiedziałem się, że nie dostarczenie tego dokumentu, nie skutkowało by
    od razu powołaniem do służby zasadniczej. Musiałbym czekać do następnego
    roku na ustalenie co dalej...

    Serdecznie pozdrawiam
    --
    Młody