    From: Kazik <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Akcje TPSA dla spadkobierców??
    Date: Sat, 09 Nov 2002 12:30:02 +0100

    Majszek wrote:
    > Witam wszystkich mogących mi pomóc. Otóż mam takie pytanie dotyczące akcji
    > TPSA: Moja znajoma miała przybranych rodziców którzy pracowali w
    > telekomunikacji od młodych lat. Matka niestety zmarła 12 lat temu. Ojciec
    > dostał akcje i teraz ani ja ani też moja znajoma nie wiemy czy mógł dostać
    > akcje za swoją żonę a matkę ów dziewczyny. Los dziewczyny po śmierci matki
    > przypomina kopciuszka, ojciec ponownie się ożenił i ma gromadkę dzieci. Ona
    > utrzymuje się z marnej renty ok 400 zł przecież na studentkę taka kwota jest
> [...]
    O ile pamiętam to w dniu nabycia akcji osoba uprawniona
    musiała być wsród żywych.
    Kilka lat temu był w TV reportaż o zamordowanym na służbie
    listonoszu ( też był uprawaniony do nabycia akcji TPSA).
    Zabójstwo miało miejsce przed datą wyznaczoną przez
    ustawodawcę. Rodzina pozostała bez srodków dożycia, ale
    formalnie nic jej z tego tytułu nie przysługiwało.

    kazik