  • Data: 2004-01-28 09:21:56
    Temat: Re: Agresywny człowiek
    Od: "vladi the best" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznam szczerze, że jestem trochę skołowany i przestraszony.

    i slusznie, po co zaczynales awanture?

    vladi

    ps. dobijaja mnie kolesie ktorzy tak postepuja, nie dosc ze nie wszystkich
    znaja w bloku to jeszcze o nazwisko pytaja.
    ps. 1 sa jeszcze staruszki ktore domykaja drzwi widzac jak czlowiek biegnie
    i chce zdazyc wejsc. argumentuja to tym ze nie znaja danej osoby ale im
    mozna wybaczyc ze wzgledu na wiek...