  • Data: 2004-01-28 14:56:39
    Temat: Re: Agresywny człowiek
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vladi the best" <x...@i...pl> napisał:

    > a kto sie gostka czepial jak chcial wejsc? jak ci sie nie podobal bylo
    > trzeba nie jego zaczepiac a zglosic np. na policje

    czyli co? wpuszczac kazdego do budynku? nie wiem skad ten idiotyczny
    nawyk wycieczek pod drzwi, skoro na sygnaly domofonu nikt nie odpowiada, to
    albo nie ma ochoty nikogo wpuszczac, albo nikogo nie ma w domu. popieram jak
    najbardzieh haltowanie obcych przy drzwiach. tym bardziej gburowatych
    chamow.

    > nie mam klucza i chwilowo zapomnialem kodu do domofonu, to mam sie
    > komus tlumaczyc ze chce wejsc do wlasnego domu????

    dwa pytania:
    1. nie masz klucza - jak wejdziesz?
    2. to juz nie mozna grzecznie odpowiedziec sasiadowi?

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448