  • Data: 2003-11-19 14:32:23
    Temat: Re: Agresywna reklama i naciągactwo.
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirkat" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bpftlo$p9t$1@inews.gazeta.pl

    > Chcę podzielić się takim, doświadczeniem, jakie mi się przytrafiło.
    > [.................]
    > (...) Nadmieniła że mogę odesłać im te materiały pod warunkiem
    > że są w nienaruszonym stanie czyli za foliowane. Problem w tym, że te
    > materiały wylądowały do kosza z całą resztą śmieci, jakie to przychodzą
    > pocztą i zalegają pod drzwiami.W związku z tym mam pytanie czy taka
    > [..................]

    Nie cierpię cwaniactwa, a tak można nazwać działalność
    tych firm.
    Ta miła Pani ma rację iż możesz to im odesłać i koszt
    tej "odsyłki" pokrywasz sam. Jednakże jest jeden
    zasadniczy warunek - *musisz to coś otrzymać*
    Oni przysyłają to zwykłymi przesyłkami_listami bez
    pokwitowania więc nie mają szans udowodnić komukolwiek
    iż to otrzymał więc... :)

    Co do firm windykacyjnych, poczytaj grupę. Ostatnio było
    na ich temat sporo wątków.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.