  • Data: 2008-02-27 23:06:25
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kristofuros" <K...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:fq4qab$ev8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jeżeli adwokat składa pozew o zachowek od kwoty 5 mln,

    Ponawiam pytanie - a skad owe 5 mln? Jak ja sie ubiegalam o spadek to
    powiedzialam adwokatowi co wchodzi w jego sklad i na tej podstawie szlo
    okreslic wartosc. Jesli poczatkowe 5mln spadlo do niespelna 400tys to albo
    wy naopowiadaliscie adwokatowi kompletnych bzdur,albo daliscie sie zrobic
    jak dziecko wierzac w opinie rzeczoznawcy

    > rzeczoznawca wycenia spadek na 378 tys czyli kwota z czego będzie
    > obliczany zachowek

    Trzeba bylo wynajac drugiego rzeczoznawce:)

    > spada do kwoty 189tys to znaczy, że adwokat przegrał sprawę o kwotę
    > 4811tys
    > a może sie mylę ??

    Myslisz sie. Poza tym - adwokatowi placisz bez wzgledu na wynik jego
    dzialania. Podobnie jak lekarzowi bez wzgledu na to czy lekarstwa ktore ci
    przepisal ci pomoga czy nie, taksowkarzowi bez wzgledu na to czy zdarzyl cie
    dowiezc na lotnisko na czas etc. Ty wynajmujesz okreslonych ludzi do
    wykonania okreslonej czynnosci. To czy wynajmujesz ich z sensem czy nie to
    juz twoja sprawa. Mogles pominac adwokata - ale jesli go wynajales to mu
    zaplac i przestan szukac dziury w calym

    HaNkA