  • Data: 2008-02-27 22:58:09
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "Kristofuros" <K...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fq4opv$pvl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kristofuros" <K...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Drogi kolego, zawsze zastanawiaja mnie ludzie, ktorzy bez mrugniecia okiem
    > placa szewcowi, krawcowi czy elektrykowi ale maja wewnetrzne opory przed
    > zaplaceniem komus, kto wykonuje prace umyslowa. Mam na pęczki znajomych
    > ktorzy przynosza mi do tlumaczenia teksty z czarujacym usmiechem mowiac
    > "dla ciebie to tylko 15 minut" Ale qrwa to po pierwsze moje 15 minut ktore
    > moglabym spedzic dlubiac palcem w nosie, a po drugie uczylam sie dobrych
    > pare lat po to aby to bylo wlasnie owo 15 minut. Deprecjonowanie pracy
> [...]
    Tylko, że szewcowi, krawcowi czy też elektrykowi płacę małe kwoty,
    a w tym przypadku wchodzi w rachubę 21600 + VAT

    Poza tym płacę także duże pieniądze, jak wiem za co.

    Np. mój architekt wykonuje mi projekt domu i nie mam oporów, żeby mu
    zapłacić
    te 20 tys, ponieważ dostał zaliczkę i pozostałą część dostanie za efekt.

    A jeżeli adwokat składa pozew o zachowek od kwoty 5 mln,
    rzeczoznawca wycenia spadek na 378 tys czyli kwota z czego będzie obliczany
    zachowek
    spada do kwoty 189tys to znaczy, że adwokat przegrał sprawę o kwotę 4811tys
    a może sie mylę ??

    Pozdr
    Krzysztof