  • Data: 2010-09-17 15:18:29
    Temat: Re: Adres IP
    Od: Jotte <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i6vvje$8rk$1@news.onet.pl Krystian Zaczyk
    <z...@s...etan.pl> pisze:

    > Jeżeli łącze o tym numerze IP jest powiązane z Tobą (jeżeli np. zawarłeś
    > umowę z Dialogiem), to provider po numerze IP może zidentyfikować osobę,
    > która łącze wykupiła, czyli Ciebie. *W takim przypadku* numer IP
    > stanowi dla Dialogu Twoje dane osobowe, bowiem są nimi zgodnie z ustawą
    > "wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej osoby".
    Na nic te wykrętasy.
    W ustawie nic nie ma o rozróżnieniu, że dla jednych coś stanowi dane
    osobowe, a dla innych nie.
    TY mnie zidentyfikuj.
    Są dwa różne orzeczenia GIODO (nie tej samej osoby) w kwestii
    dopuszczalności publikacji na stronie firmowej imienia i nazwiska
    pracownika
    bez jego zgody. Któreś jest zatem z pewnością błędne.
    Być może błędne jest więc i to, które przywołałeś.
    Nazwisko i imię nie stanowią danych osobowych w ogóle. Wizerunek także nie
    (przypomnij sobie jak wspominałem o dobrach osobistych).
    Ale jeśli znasz czyjąś paszczę i wiesz skądinąd jak się jej właściciel
    nazywa, to go po niej zidentyfikujesz. Bez nazwiska, PESELu itp. Jeśli nie
    znasz - wiadomo.

    > Nie myl tego (powiązania danych z osobą-klientem) z identyfikacją osoby,
    > która korzysta akurat z komputera, bo to inne zagadnienie.
    Tego właśnie nie rozumiesz - to jest to samo zagadnienie.
    Nalegam abyś mnie zidentyfikował.
    Pozostaję na razie (nieprzekonany) przy swojej opinii.

    --
    Jotte