    From: "Tomasz \"Jakubek\" Jakubowski" <j...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Absolwenci szkół wyższych do rezerwy
    Date: Fri, 11 Oct 2002 09:22:48 +0200

    On Fri, 11 Oct 2002 08:37:54 +0200, "KrzysiekD"
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    >TAK MASZ RACJĘ, W TAMTYM ROKU (2001) BYŁO TAKIE ROZPORZĄDZENIE MON, ALE JUŻ
    >TERAZ JEST NOWE DOTYCZĄCE ABSOLWENTÓW TEGO ROKU (2002) WSZYSTKICH KTÓRZY SIĘ
    >OBRONILI, DLA SPRAWDZENIA WEJDŹ NA STRONĘ
    >http://www.wp.mil.pl/aktualnosci/1_n.htm
    >TAM JEST NOWE, KTÓRE WEJDZIE W ŻYCIE 22 PAŹDZIERNIKA 2002

    Prosba, nie krzycz ;-) a po drugie nikt mi nie odpowiedzial na temat
    wlasciwie. Co to znaczy srudia JEDNOLITE. Czy laczone licencjat +
    uzupelniajace magistersko inzynierskie to sa jednolite, czy nie i czy
    taki absolwent sie lapie na to rozporzadzenie, czy nie.

    --
    Tomasz "Jakubek" Jakubowski
    gg: 37967