  • Data: 2002-10-11 14:52:32
    Temat: Re: Absolwenci szkół wyższych do rezerwy
    Od: "Tomasz \"Jakubek\" Jakubowski" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Oct 2002 10:54:51 +0200, "Tomasz \"Jakubek\" Jakubowski"
    <j...@p...net> wrote:

    >No wlasnie, ja zdobylem licencjata w 1999 i w 1999 zaczalem SUM (na
    >tym samym kierunku, na tej samej uczelni, na tym samym wydziale, bez
    >egzaminow). Obronilem mgr inz w lipcu tego roku. I teraz pytanie sa
    >to jednolite czy nie i co to wogole oznacza? ;-)

    Dowiedzialem sie w Biurze Prawnym MON ze studiow uzupelniajacych to
    nie obowiazuje. A teraz dlaczego. Aby byc na uzupelniajacych trzeba
    wczesniej przejsc przez wyzsze zawodowe, prawda? No wlasnie, a Ci sa
    zwolnieni ze sluzby. I tak w moim przypadku jesli urodzilem sie przed
    1981 i obronilem swojego licencjata w 1999 to podchodze pod to
    rozporzadzenie i z dniem 22 pazdziernika moge poprosic o wpis do
    rezerwy.

    --
    Tomasz "Jakubek" Jakubowski
    gg: 37967