  • Data: 2002-10-11 07:58:19
    Temat: Re: Absolwenci szkół wyższych do rezerwy
    Od: "KrzysiekD" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosba, nie krzycz ;-) a po drugie nikt mi nie odpowiedzial na temat
    > wlasciwie. Co to znaczy srudia JEDNOLITE. Czy laczone licencjat +
    > uzupelniajace magistersko inzynierskie to sa jednolite, czy nie i czy
    > taki absolwent sie lapie na to rozporzadzenie, czy nie.

    SAM LICENCJAT PRZEZ PRAWO I ORZECZNICTWO JEST TRAKTOWANY JAKO WYKSZTAŁCENIE
    WYŻSZE, HMMM ALE JEŻELI CHODZI O SŁOWO "JEDNOLITE" TO KURCZE NIE WIEM :)
    MOŻE (BEZ POŚLIZGU ;) )
    ale chyba, jednolite to są takie: 5-letnie mgr lub mgr inż, bez łączenia
    lic+sum, w końcu gdyby chodziło ogólnie o samo ukończenie stódiów wyższych,
    to nie dopisywaliby: "jednolitych studiów magisterskich lub studiów wyższych
    zawodowych (uzyskali absolutorium)." ale przecież licencjat to też studia
    zawodowe?
    O kurcze, z mojej własnej interpretacji wynika, że mogą mnie jeszcze zabrać
    do woja. Ja właśnie obroniłem licencjat w tym roku.
    no nic zobaczy się w praniu, po 22 paźdź. pójdę i wyjaśnię, na szczęście
    zacząłem SUM.

    Pozdrawiam
    KrzysiekD