  • Data: 2007-12-09 23:26:17
    Temat: Re: Abonament RTV od 28 lat opłacany-rezygnacja
    Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz R pisze:
    > czyli z tego wynika ze 42 cale monitor LCD bo glownym celem jego nie jest
    > odbior TV
    > jest to urzadzenie wielofukkcyjne
    >
    > tak wiec z tego wynika ze nie musialbym placic abonamentu majac taki TV
    > podlaczony do
    > Cyfry?
    >
    > czy moze sie myle?

    jeżeli ten monitor masz podłączony do komputera i w komputerze masz
    tuner tv, to wydaje mi się że nie powinieneś płacić. natomiast gdy ten
    sam monitor podłączony masz do tunera tv (np. Cyfra, Polsat), który jest
    "urządzeniem technicznie dostosowanym do odbioru programu", tutaj
    sytuacja się zmienia.
    mogę tutaj się mylić, ale bynajmniej ja to tak zrozumiałem.