  • Data: 2007-12-10 20:45:10
    Temat: Re: Abonament RTV od 28 lat opłacany-rezygnacja
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    PaPi wrote:

    > Ale od jakiego terminu beda naliczane te odsetki ?
    > Zglaszam brak telewizora. Po 2 latach okazuje sie, ze mam telewizor. Od
    > kiedy zaplace odsetki ?

    Za okres do zgłoszenia, że nie masz, do odkrycia że jednak masz
    zapłacisz karę.

    Odsetki będą za okres kiedy "oficjalnie" telewizor masz ale abonamentu
    nie zapłaciłeś.
    Czy w tym przypadku od .... do zgłoszenia braku telewizora jeśli masz
    tam jakieś zaległości i od okrycia, że telewizor masz do ..... jeśli
    dalej będziesz się upierał niepłacić.