  • Data: 2008-02-03 19:55:57
    Temat: Re: Abonament RTV, a kablówka/satelitki
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VooDoo" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5c8dec7b-66b8-474b-b640-e18660a2e540@1g2000hsl.
    googlegroups.com...
    Jeżli osoby mają kablówke w domu, bądz jedną z TV cyfrowych, bądz
    kilka nawet cyfrowych odbiornikow N,polsat,cyfra znam takich ludzi,
    jak jest sens placenia dodatkowo aobnamentu RTV?? to jest
    złodziejstwo, programy telewizyjne i radiowe są zawarte w cenie np
    kablówki, a trza jeszcze płacic państwu za co??????? radia tez mam
    podlaczone pod gniazdko operatora sieci kablowej, a Państwo wręcz
    wymusza wykupienie aobnamentu, to jest jak dla mnie zdzierstwo na
    maksa, tą opłate powinni operatorzy ponosić, a jesli ktos nie korzysta
    z alternatywnej TV to wtedy takim osoba narzucać opłaty za RTV

    Abonament RTV = podatek od posiadania odbiornika w stanie gotowym do odbioru
    (czyli nie w pudle)

    Piotrek