  • Data: 2013-05-29 12:05:55
    Temat: Re: Abo RTV - ja nie rozumiem o czym Wy tu...
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-29 10:11, Maciej Bebenek pisze:

    > Zwolniona z opłat jest osoba, a nie telewizor ani mieszkanie.
    A rejestracja jest na osobę, czy na telewizor czy na mieszkanie?
    Jeśli na osobę - to problemu nie ma, osoba nie żyje.
    Ale jeśli na odbiornik/adres - to grubo bez sensu (czyli po polsku). Co
    jeśli kupiłeś mieszkanie, w którym ktoś kiedyś zarejestrował Tv, a ty o
    tym nie wiedziałeś, więc nie wyrejestrowałeś?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173