  • Data: 2004-11-27 20:28:51
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:30s5d4F3429h2U1@uni-berlin.de...

    > kto i na jakiej podstawie ma PRAWO cenzurować polskie NEWSY
    > oraz jaki jest organ odwoławczy wobec anonimowych manipulacji
    > skutkujących blokadą NAZWISK i ADRESÓW IP na serwerach
    > pozdrawiam,

    Każdy serwer ma swój regulamin. Jeśli właściciel serwera wbrew ustanowionemu
    przez siebie regulaminowi będzie uniemożliwiał korzystanie z niego, to moim
    zdaniem dopuści się wykroczenia z art. 138 kw. Nic innego konstruktywnego mi
    do głowy nie przychodzi.

    Warunek, że pokrzywdzony nie może łamać regulaminu. Czyli na przykład na
    publicznie dostępnych niekomercyjnie serwerach umieszczać komercyjnych stron
    z reklamami. Takie strony administrator ma prawo zablokować.