  • Data: 2004-11-27 23:22:18
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    news:cob0j0$8s4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > A mnie to bardzo cieszy, że jest choć jedna dziedzina w którą
    > państwo się nie wpier***a i której nie reguluje ustawa. Być może
    > dzięki temu to nieźle działa i to bez dotacji z budżetu.

    > ZAŁÓŻMY, że faktycznie jesteś blokowany. Napewno nie stało się to
    > bez powodu - jakoś sobie nagrabiłeś. Administratorzy wszystkich
    > serwerów postępują według podobnych reguł więc podpadłeś im
    > wszystkim jednocześnie i w tym samym czasie podjęli podobne kroki.
    > Proste?
    >
    > Alek

    To było by proste gdybym nie mógł pisać na newsy
    a przecież czytasz moje posty choć mam zablokowany adres IP
    a więc taka jak to określiłeś "zmowa administratorów"
    aby personalnie blokować nielubianą osobę - jest nieskuteczna.
    Niezależnie od tego uważam, że zunifikowana jednolita i JAWNA
    netykieta która zawierała by również informację do kogo można
    się odwołać w przypadku spornych decyzji Administratorów
    lub szarych eminencji którzy za tym stoją - przydała by się w RP.
    We Francji na przykład jeśli jakiś post jest usuwany to zostaje
    wydany komunikat o tytule wątku i adresie usuwanego MSGiD.
    Są też spesjalne grupy badające dywersję ideologiczną.
    Skąd możesz mieć pewność że osoby blokujące mnie na newsach
    są Polakami?? Czy tu nie powinno wkroczyć jednak państwo?
    nie wiem - sygnalizuję tylko problem :-)
    Edward Robak