  • Data: 2004-11-27 22:52:56
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:30sdp8F34iv9nU1@uni-berlin.de...

    > a więc bezkrólewie czyli dżungla a kto ma serwer ten ma władzę...

    A mnie to bardzo cieszy, że jest choć jedna dziedzina w którą państwo się
    nie wpier***a i której nie reguluje ustawa. Być może dzięki temu to nieźle
    działa i to bez dotacji z budżetu.

    > nie wyjaśnia to jednak KTO ma taką możliwość by blokować
    > wszystkie(sic!) serwery newsów i kto mu za to płaci.

    ZAŁÓŻMY, że faktycznie jesteś blokowany. Napewno nie stało się to bez
    powodu - jakoś sobie nagrabiłeś. Administratorzy wszystkich serwerów
    postępują według podobnych reguł więc podpadłeś im wszystkim jednocześnie
    i w tym samym czasie podjęli podobne kroki. Proste?

    Alek