  • Data: 2004-11-28 11:56:40
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:cocd73$10l$5@news.onet.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Ty zawiadomienie złóż Policji. Policja już sobie da radę. Z tym, że to
    > wszystko pod warunkiem, że ich działanie nie było usprawiedliwione.
    > Po za tym dla poszczególnych serwerów są publicznie jawni
    > administratorzy. Możesz ich sobie odczytać korzystając z usługi
    > WhoIs. Zawsze możesz ich zapytać o przyczynę nieprzychylności.
    > [Robert Tomasik]

    Bardzo ładnie to brzmi co napisałeś ale w TEORII.
    W praktyce wygląda to tak:
    Odpowiedź serwera: '522 5.2.2 Sender address REJECTED',
    a więc blokuje się także moje konta pocztowe hehehe
    Jeden z administratorów życzliwego serwera napisał mi, że
    NIE WIE dlaczego moje posty nie docierają do jego serwera
    te podpisywane Edward Robak lub te zawierające
    mój adres IP - a więc NIE WIE kto i na jakim etapie ogłaszania
    postów na newsach przecina przepływ informacji.
    ...bo że ktoś to robi to WSZYSCY widzą... :-)
    kim/czym jest ten tajemniczy ktoś/coś CENZURUJĄCY polskie
    newsy według własnego widzimisię w taki sposób, że nawet
    administratorzy nie wiedzą???
    Edward Robak