    From: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Date: Fri, 26 Nov 2004 21:44:10 +0100

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:co7vb0$bbl$3@news.onet.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > A nie pomyślałeś o tym, by zrobić stronkę zawierającą informację o
    > Twoich teoriach - abstrahuję od ich doniosłości - i podawać jedynie
    > linki do niej?
    > To raczej powinno załagodzić sytuację.

    hehehe
    to stworzył bym jeszcze jedną MARTWĄ pozycję.
    Ja przecież działam żywym słowem na żywym organiźmie.
    To całkowicie nowa forma wymiany informacji która tym się
    różni od książek, że działa w obie strony(!)
    Kiedyś osoby zainteresowane będą mogły korzystając
    z wyszukiwarek i niezależnych serwerów archiwizujących
    wyszukiwać z moich wypowiedzi to co ich interesuje. :)
    PS. dla mnie to oszołomstwo które mnie usiłuje zwalczać
    jest tylko "złem koniecznym" bo zawsze w historii świata
    byli oportuniści zainteresowani hamowaniem jakiegokolwiek
    postępu.
    Edward Robak