  • Data: 2004-11-24 22:18:50
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:30k751F30rb9tU1@uni-berlin.de...

    > hehe
    > fajnie to brzmi :)
    > Ja Tobie udowadniam, że wysyłam równocześnie posta podpisanego
    > imieniem i nazwiskiem i równocześnie posta podpisanego nickiem
    > i tylko ten drugi ukazuje się na newsach a Ty mi mówisz, że to
    > nie jest możliwe. hehehe
    > Niemożliwe ale PRAWDZIWE.

    Jak parwdziwe? Ale Ci dowiódł, że to nie jest prawda.

    > Istnieją na ten FAKT konkretne "dowody rzeczowe" które każdy
    > zainteresowany może sobie sprawdzić a mowa obrończa nawet
    > najbardziej kwiecista jest NICZYM wobec FAKTÓW.
    > Ktoś/coś założył blokadę na moje nazwisko (także na adres IP
    > uniemożliwiając dostęp do newsów innym użytkownikom mojej sieci
    osiedlowej)
    > a automat odcinał publikowanie postów na newsach.

    Coś takiego jest możliwe faktycznie. No ale jeśli by była blokada na IP, to
    również nie powinny dochodzić te podpisane ksRobak. No nie widzę podstaw
    teoretycznych, było inaczej. A jeśli zaś założono blokadę po nazwisku i
    imieniu, to z kolei inne osoby powinny spokojnie korzystać.

    A próbowałeś wysłąć ze swojego komputera PING na serwer news? Może
    administrator Wam port zablokował.

    Popatrz i doszło!