  • Data: 2004-11-25 08:00:11
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:co3an2$28h$15@news.onet.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Jak parwdziwe? Ale Ci dowiódł, że to nie jest prawda.

    > Coś takiego jest możliwe faktycznie. No ale jeśli by była blokada
    > na IP, to również nie powinny dochodzić te podpisane ksRobak.
    > No nie widzę podstaw teoretycznych, było inaczej. A jeśli zaś
    > założono blokadę po nazwisku i imieniu, to z kolei inne osoby
    > powinny spokojnie korzystać.
    >
    > A próbowałeś wysłąć ze swojego komputera PING na serwer news?
    > Może administrator Wam port zablokował.

    > Popatrz i doszło!
    > [Robert Tomasik]

    hehehe
    Na Twoich oczach stał się CUD ;D
    Posty które dzięki blokadzie po nazwisku nie były ogłaszane
    na WSZYSTKICH(!) serwerach news - nagle zaczęły na powrót
    się ukazywać (sic!) a więc tchórze którzy za tym stoją wystraszyli
    się grupy "pl.soc.prawo" i zdjęli w tajemnicy blokadę tak jak
    w tajemnicy ją kiedyś założyli. Druga blokada po adresie IP:
    tn50.internetdsl.tpnet.pl
    jak najbardziej ISTNIEJE !!!
    hehehe
    Edward Robak