  • Data: 2004-11-25 19:30:25
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:30mi70F32199dU1@uni-berlin.de...

    > problem techniczny nazywa się TAJNA CENZURA niemoderowanych
    > grup dyskusyjnych bowiem ten sam post z innego adresu dochodzi!

    Czy to akurat tajna cenzura? A nei spamowaliście kolego czasem z Waszego
    adresu?

    > hehehe
    > Na Twoich oczach stał się CUD ;D
    > Posty które dzięki blokadzie po nazwisku nie były ogłaszane
    > na WSZYSTKICH(!) serwerach news - nagle zaczęły na powrót
    > się ukazywać (sic!) a więc tchórze którzy za tym stoją wystraszyli
    > się grupy "pl.soc.prawo" i zdjęli w tajemnicy blokadę tak jak
    > w tajemnicy ją kiedyś założyli. Druga blokada po adresie IP:
    > t...@d...tpnet.pl <== tu dodałem @ !!!!!!!
    > jak najbardziej ISTNIEJE !!!

    Myślisz, że Ci tajni cenzorzy śledzą naszą grupę? No cóż, mile jest stanowić
    kręgosłup moralny sieci. To mile łechta ale coś mi się zdaje, ze przeceniasz
    troszkę możliwości tej grupy. Tym bardziej, że ja mam Hamstera i ściągam
    posty tej akurat grupy z 5 serwerów jednocześnie. Tak więc wychodziło by na
    to, że tych cenzorów jest wielu. Ja raczej podejrzewam, ze ewentualny
    cenzor, jeśli to nie postać mityczna, to siedzi gdzieś blisko Ciebie. To
    administrator Twojego serwera, albo najdalej jego dostawca usług. Dalej, to
    by musiała być już zmowa wielu osób, a w to jakoś nie wierzę, chyba że dałeś
    ku temu jakieś powody.