eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoALLEGRO - proszę o pomoc... › Re: ALLEGRO - proszę o pomoc...
  • Data: 2003-01-12 15:08:14
    Temat: Re: ALLEGRO - proszę o pomoc...
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <avrsk0$kjl$1@news.onet.pl>, Izi wrote:
    > Heartshade__ <heartshade@wp.(nospam)pl> wrote:
    >> Wedlug mnie zasada powinna byc prosta:
    >> Wylicytowalem towar od sprzedajacegi i go nie otrzymalem (a za niego
    >> zaplacilem) wiec
    >> sprzedawca nie dotrzymal umowy (oszukal mnie?) i nie powinno mnie
    >> interesowac nic innego (przygody z poczta etc.)
    > A co zrobisz jesli:
    > sprzedajacy mowi, ze wysle paczke jako wartosciowa itd. lub wysle przesylke
    > kurierem (dysk twardy itp), ale to zwieksza koszt wysylki, a kupujacy nie
    > zgadza sie na to, a potem ma pretensje ze przesylka zginela?

    Takie rzeczy ustala się w opisie licytacji a nie robi się niespodzianki
    po. Można ustalić kto i za co odpowiada i wtedy z góry wiadomo do kogo
    mieć pretensję. A jak sprzedający wykazuje własną inicjatywę i to w taki
    sposób że wysyła towar o znacznej wartości zwykłą paczką to i sam powinien
    ponosić tego konsekwencje.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1