  • Data: 2003-01-14 01:25:40
    Temat: Re: ALLEGRO - proszę o pomoc...
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Izi wrote:

    > Kazdy sadzi wg siebie. Dlatego mam nadzieje ze nigdy nie zalicytujesz nic
    > na moich aukcjach.
    > Z poczty w Pcimiu Dolnym, bo kupujacy zmienil zdanie co do odbioru.
    > W paczce byla ksiazka, ktora wrocila do mnie zawilgocona (rzecz dziala sie
    > jesienia) z poobijanymi krawedziami (pewnie rzucali nia w trakcie
    > dostarczania)

    raz jak kupiłem na allegro książkę, to aż się zdziwiłem jak była zapakowana.
    najdroższych i najdelikatniejszych sprzętów elektronicznych chyba tak się
    nie pakuje. 2 warstwy grubego papieru, pomiędzy nimi takie "chrupki"
    styropianowe, i wszystko w sztywne pudełko. całość prawie 2x większa od
    książki.
    podejrzewałem przez chwilę sprzedającego o skłonności paranoidaln
    e, jak teraz widzę niesłusznie :))

    pozdrav

    maHo