eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoALLEGRO - proszę o pomoc... › Re: ALLEGRO - proszę o pomoc...
  • Data: 2003-01-12 00:49:48
    Temat: Re: ALLEGRO - proszę o pomoc...
    Od: "artek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > WITAM!
    > Sluchajcie mam zajebisty problemik... otoz:
    > wygralem na aukcji telefonik - za 380 zl, koles chcial wplate na konto,
    > pytam sie ile
    > odpisal mi ze 385 zl - tyle tez wplacam i ...czekam. Tydzien ,dwa - i nic
    > ... Pisze do goscia,
    > a ow twierdzi ze wyslal (na dowod przesyla mi skan nadania). Wiec czekam
    > jeszcze tydzien, dwa i
    > znow pisze do kolesia. Odpisuje ze pojdzie na poczte... Na drugi dzien
    > dostaje maila ze zlozyl
    > reklamacje i trzeba czekac, po 2 dniach sa u mnie Panowie z Poczty z
    > zapytaniem 'czy nie dostalem tej przesylki? :)
    > i czekam... Bylem na poczcie i dowiedzialem sie ze jezeli koles nie wpisal
    > (a nie wpisal) wartosci to nie dadza mu
    > wszystkiego i tu zaczyna sie problem. Kto za te przesylke (prawnie)
    > odpowiada jeszcze nadawca czy juz odbioca,
    > oraz jak ewentualnie przy oporze sprzedawcy wynegocjowac kase...
    > Jeszcze jedno - napisalem do Allegro o propozycje wyjasnienia sprawy,
    > odpisali mi tak ze myslalem ze pojde sie
    > przejsc... Wogole ich je***any regulamin nie jest na to przygotowany, sam
    > cholernie nie wiem co robic.
    > Pomozcie w zalatwieniu sprawy - szkolnemu koledze :)
    > Pozdrawiam
    >
    > Dla przykladu mail od Pana z ALllegro:
    > >>
    > Nie wiem dlaczego oczekuje Pan decyzji w tej sprawie od nas. Kwestia
    > sposobu płatności oraz wysyłki jest zawsze tematem uzgodnień między
    > kontrahentami i Allegro jako serwis nie bierze udziału w bezpośredniej
    > finalizacji transakcji. Co więcej nie jesteśmy w stanie ocenić
    > obiektywnie jej przebiegu, i wydaje mi się że powinna ona również być
    > kwestią ustaleń między Panami. Z Pana emaila wynika, że sprzedający
    > milczy i nie odpowiada na Pana próby kontaktu po zaginięciu paczki -
    > proszę przesłać do mnie numer aukcji a poproszę go o kontakt i w celu
    > dalszych uzgodnień z Panem.
    >
    Po pierwsze to ja kiedys bylem osobiscie w allegro i spojrzeli na mnie jak
    na idote ze wogole przychodze do nich z kwitkami z poczty itp( gosc nie
    odebral zwroconego wadliwego towaru , ale to inna historia)
    Po drugie na allegro jest OPCJA UBEZPIECZENIA TRANZAKCJI !!! Zobacz dobrze .

    Po trzecie to Poczta jesli paczka nie byla ubezpieczona nie odda kasy ,
    przeciez dwoch gosci moze sie umowic ze niby wyslali cos do siebie
    wartosciowego i .........
    po czwarte zostaje meczenie poczty o paczke i tyle........


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1