  • Data: 2003-01-12 00:28:14
    Temat: ALLEGRO - proszę o pomoc...
    Od: "Heartshade__" <heartshade@wp.(nospam)pl> szukaj wiadomości tego autora

    WITAM!
    Sluchajcie mam zajebisty problemik... otoz:
    wygralem na aukcji telefonik - za 380 zl, koles chcial wplate na konto,
    pytam sie ile
    odpisal mi ze 385 zl - tyle tez wplacam i ...czekam. Tydzien ,dwa - i nic
    ... Pisze do goscia,
    a ow twierdzi ze wyslal (na dowod przesyla mi skan nadania). Wiec czekam
    jeszcze tydzien, dwa i
    znow pisze do kolesia. Odpisuje ze pojdzie na poczte... Na drugi dzien
    dostaje maila ze zlozyl
    reklamacje i trzeba czekac, po 2 dniach sa u mnie Panowie z Poczty z
    zapytaniem 'czy nie dostalem tej przesylki? :)
    i czekam... Bylem na poczcie i dowiedzialem sie ze jezeli koles nie wpisal
    (a nie wpisal) wartosci to nie dadza mu
    wszystkiego i tu zaczyna sie problem. Kto za te przesylke (prawnie)
    odpowiada jeszcze nadawca czy juz odbioca,
    oraz jak ewentualnie przy oporze sprzedawcy wynegocjowac kase...
    Jeszcze jedno - napisalem do Allegro o propozycje wyjasnienia sprawy,
    odpisali mi tak ze myslalem ze pojde sie
    przejsc... Wogole ich je***any regulamin nie jest na to przygotowany, sam
    cholernie nie wiem co robic.
    Pomozcie w zalatwieniu sprawy - szkolnemu koledze :)
    Pozdrawiam

    Dla przykladu mail od Pana z ALllegro:

    Nie wiem dlaczego oczekuje Pan decyzji w tej sprawie od nas. Kwestia
    sposobu płatności oraz wysyłki jest zawsze tematem uzgodnień między
    kontrahentami i Allegro jako serwis nie bierze udziału w bezpośredniej
    finalizacji transakcji. Co więcej nie jesteśmy w stanie ocenić
    obiektywnie jej przebiegu, i wydaje mi się że powinna ona również być
    kwestią ustaleń między Panami. Z Pana emaila wynika, że sprzedający
    milczy i nie odpowiada na Pana próby kontaktu po zaginięciu paczki -
    proszę przesłać do mnie numer aukcji a poproszę go o kontakt i w celu
    dalszych uzgodnień z Panem.

    Pozdrawiam,

    --
    Marcin Mikuła (QXL Poland)