  • Data: 2005-06-18 11:18:12
    Temat: Re: AC i brak ważnych badań samochodu
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartosz" <b...@w...wywal.pl> napisał w wiadomości
    news:d90ujb$r8l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I teraz pytanie: czy mam szanse ubiegac sie o wyplate przed
    > sadem, uzasadniajac swoje stanowisko doskonalym stanem samochodu przed
    > kolizja, potwierdzona wpisami w ksiazce gwarancyjnej i malym przebiegiem?

    Żadnych. Jeśli tylko mogą ( a mogą, zgodnie z umową) nie wypłacić, to nie
    wypłacą. Warunek był prosty-ważne badanie techniczne-którego nie
    spełniłeś.Stan techniczny w tym przypadku nie ma zadnego znaczenia. Powiem
    więcej-właściciel rzęcha z ważnym (lipnym) przegladem dostanie odszkodowanie
    z AC a właściciel super bryki (np.RR) bez pieczątki w dowodzie nie dostanie.
    Taka umowa.

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.