  • Data: 2009-07-14 09:45:16
    Temat: Re: A może trochę arytmetyki...
    Od: "kbb" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie te twoje 6000 zl miesiecznie na osobe, ktore imputowales? :)

    Cytuje tylko to jedno zdanie z twojego wywodu, bo ono dobitnie pokazuje, ze
    nieszczególnie zrozumiałes o co mi chodzi. Ani mi było w głowie imputować
    komukolwiek nadmierne zarobki. Rzuciłam po prostu pewna (zdecydowanie
    zawyżoną moim zdaniem) kwotą wyłącznie po to, by nikt mi nie zarzucił, ze
    niedoceniam ciężkiej pracy komisji i chcę im płacić nędzne grosze. Ty
    podałeś prawdziwe liczby, i bardzo mnie to cieszy - bo one tym bardziej
    pokazują, że wysokość opłaty rekrutacyjnej jest znacznie zawyżona.

    > Wedlug twoich wyliczen gdzies jeszcze sie ukrywa 464 tys.

    Raczej więcej, bo liczba którą podałam na wstępie czyli 7 tys kandydatów
    jest dość niska (np na UŚ w zeszłym roku było 15 tys kandydatów co oznacza
    dobrze ponad milion dochodu). Ale niech będzie "tylko" 464 tys.

    >Gdzie? Nie wiem, ale moje podejrzenia ida w kierunku:
    >- pomieszczen - utrzymanie archiwow jest cholernie drogie,a materialy
    porekrutacyjne musze byc przechowywane w przypadku
    przyjetych w praktyce bezterminowo, a w przypadku odmow chyba
    przez 5 lat (niech mnie Gotfryd poprawi) jako podstawa decyzji
    > administracyjnej,

    To znaczy ile konkretnie może kosztować przechowanie 7 tys dokumentów przez
    5 lat? I jak to się ma do kwoty prawie 600 tys która zapłacili kandydaci?

    - sprzetu,

    Ile wyniesie koszt materiałów eksploatacyjnych ewt amortyzacji sprzętu
    (komputer, ksero...fotele dla komisji, woda do paprotek, coś pominełam? ;)
    przez 2 miesiące? No proszę cię, bądźmy poważni...

    - oprogramowania, ktore podlega nieustannym modyfikacjom,

    A to oprogramowanie podlegające modyfikacjom to służy wyłącznie odrzuconym
    kandydatom? Zaraz po rekrutacji jest usuwane z komputerów i instaluje się
    nowe? Ponawiam apel o odrobinę rozsądku... JEST PÓŁ MILIONA DO WYDANIA.

    - trywialnych materialow: chocby te 7 tysiecy teczek po zlotowce
    to juz sie robi siedem tysiecy zlotych.

    Taka zwykła teczka kosztuje mniej niż złotówkę, zwłaszcza kupowana hurtowo.
    Ale mniejsza z tym. NIechby nawet te wszystkie koszty wyniosły 100 tys (co
    na pewno jest grubą przesadą).
    Nadal mamy do wydania 360 tys. zł.
    I twierdzę, że te włąśnie pieniadze uczelnie wydają w sposób nieetyczny i
    nieuzasadniony na swoje własne potrzeby - zamiast obniżyć opłatę
    rekrutacyjną do ok. 25 zł co całkowicie, jak pokazuja powyzsze szacunki,
    pokryłoby koszty rekrutacji.